Inschrijfformulier

Wil jij een keer als artiest met of zonder band optreden tijdens de Upcoming Market? Stuur ons een mailtje: upcomingmarket@gmail.com

Schrijf je in voor editie 3 op zondag 24 februari van 12 tot 17 uur

Te Huur voor 15,- euro, kiezen uit een:
- Kraam: houten schragen met blad van 2 x 0,88 m 
- Vrije ruimte: 2 x 1,5 m niet afgebakende ruimte
Indien je een muur wil, geef dit dan aan

Inschrijfformulier voor deelnemers die een vrije ruimte of kraam willen huren (copy/paste dit formulier naar jouw e-mail en stuur het ons ingevuld op upcomingmarket@gmail.com)
1. Naam:
2. Website:
Indien je geen website hebt waar je werk opstaat, gelieve foto's van werk meesturen
3. Omschrijf het werk, product dat je wil presenteren:
4. Hoe wil je het presenteren:
5. Wil je verkopen of alleen presenteren:
6. Kraam of vrije ruimte (beiden 15,- euro incl. btw en stroom):
7. Zit je op een kunstacademie/alumni/autodidact:

8. Geboortedatum:

9. Opmerkingen of voorkeuren:


Let op; dit inschrijfformulier dient niet direct als bevestiging voor deelname, er zal een selectie worden gemaakt op kwaliteit, creativiteit, originaliteit, eventueel humor en toegevoegde waarde. Na een eventuele afwijzing kan je het de volgende maand opnieuw proberen. Wij proberen veel diversiteit van disciplines te plaatsen in het aanbod.
Lees hieronder de algemene voorwaarden:


Algemene Voorwaarden Deelnemers

Voorwaarden voor deelnemers aan de Upcoming Market (sinds 2012)

N.B. Na schriftelijke bevestiging voor deelneming worden de Algemene Voorwaarden per e-mail als PDF-bestand volstrekt
Onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op alle te sluiten overeenkomsten met CCJ projects, handelend onder de naam Upcoming Market, hierna te noemen Upcoming Market, UM of de organisatie.
Afwijkingen van deze voorwaarden zijn uitsluitend bindend, indien schriftelijk bevestigd door de organisatie.
Definities:
Upcoming Market: binnenmarkt waar kunstenaars, ontwerpers en creatieven hun producten demonstreren, exposeren en verkopen
De lokatie: de kelder van Stand Up Gallery, Haagsche Bluf 14, 2511CN Den Haag
Deelnemer: perso(o)n(en) of onderneming die deel wilt nemen aan Upcoming Market
Prijs, bedrag: de kosten voor de deelnemer resulterend uit de gekozen standplaats type en opties
1. Reservering:
1.1a Middels de website http://www.upcomingmarket.nl kan een deelnemer één of meerdere plaatsen reserveren voor edities van Upcoming Market (de eerste edities zit hier een ander maximum aantal aan verbonden ivm gewenste diversiteit, zie meer bij formulier)
1.1b Na een bevestiging per e-mail van de organisatie wordt de reservering toegewezen, indien er een afwijzing per e-mail volgt op de aanvraag van de deelnemer kan er bij een volgende editie opnieuw een aanvraag worden gedaan. (in de afwijzing zal er een korte toelichting bij staan)
1.2 Na de bevestiging van de organisatie, kan de deelnemer het volledige bedrag overschrijven op de bankrekening van de organisatie (onderaan of bij gegevens). Een reservering wordt een definitieve deelname, wanneer het volledige bedrag voldaan is.
1.3 De deelnemer kan verschillende soorten plaatsen reserveren met daarbij verschillende opties. De organisatie is niet aansprakelijk indien een deelnemer een verkeerde reservering plaatst.
1.4 Een wijziging in de reservering kan per e-mail ingediend worden. Indien er gelegenheid is, zal de organisatie de wijziging honoreren.
1.5 De organisatie behoudt zich het recht voor om een reservering, zelfs nadat het volledige reserveringsbedrag voldaan is, te weigeren. De organisatie heeft het recht om deze weigering zonder opgaaf van reden mede te delen.
1.6 Op het reserveringsformulier kunnen specifieke wensen worden aangegeven. De organisatie doet haar uiterste best om hier rekening mee te houden, maar kan niet garanderen dat de betreffende wens wordt ingewilligd, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen.
1.7 Indien meerdere deelnemers een kraam willen delen, dan is dit alleen toegestaan na een schriftelijk akkoord van de organisatie. Het delen gebeurt op eigen verantwoordelijkheid, evenals het verdelen van de kosten.
2. Annulering:
2.1 Annulering dient per e-mail te gebeuren.
2.2 Annuleren is gratis tot 14 dagen voor aanvang van de desbetreffende markt en kan indien gewenst worden doorgeschoven naar de volgende maand.
2.3 Bij een annulering later dan 14 dagen voor aanvang van het desbetreffende evenement wordt het volledige reserveringsbedrag ingehouden.
2.4 De organisatie is niet verplicht om het reserveringsbedrag te retourneren bij onvrede van de deelnemer, tenzij zulks redelijkerwijs verwacht kan worden.
3. Standplaats:
3.1 Het aanbod: kunst, verkoopproducten, performance, waarmee de deelnemer zich inschrijft is gelijk aan het gepresenteerde dat op de Upcoming Market wordt aangeboden.
3.2 Het is niet toegestaan uw kraam verder dan een meter uit te breiden zonder toestemming van de organisatie.
3.3 Indien een deelnemer een half uur na aanvangstijd van het evenement niet is verschenen dan vervalt de reservering en wordt het reserveringsbedrag niet geretourneerd. Alsnog deelnemen is uitsluitend mogelijk na overleg met de organisatie.
3.4 Het is niet toegestaan om de kraam door te verkopen, te verhuren of te verpachten aan andere personen. Wel is het mogelijk om iemand anders dan de 'maker' zelf de verkoop van uw artikelen te laten doen.
3.5 Deelnemers dienen zich te houden aan de toegewezen kraam. Er wel mag geruild worden, maar dit dient in onderlinge overeenstemming met overige deelnemers te geschieden.
4. Elektriciteit:
4.1a De organisatie levert alleen elektriciteit, mits dit puur noodzakelijk is voor de performance of presentatie van de deelnemer. Indien u elektriciteit gereserveerd heeft, dan bent u zelf verantwoordelijk voor een haspel en geschikte
stekkers.
4.1b De kosten van de elektriciteit zal per deelnemer tijdens de markt worden afgehandeld, dit gebeurt rond het laatste uur van de markt.
4.2 Opgave van de benodigde hoeveelheid elektriciteit (in WATT) dient vermeld te worden op het reserveringsformulier. Zonder vermelding behoudt de organisatie zich het recht voor om geen elektriciteit aan te bieden.
4.3 Indien op de dag van het evenement blijkt, dat de deelnemer geen elektriciteit meer nodig heeft, hoeft de deelnemer ook geen kosten voor elektriciteit te maken.
4.4 Deelnemers die op de dag van het evenement wijzigingen willen aanbrengen in de elektriciteitsvoorziening (lees: verplaatsen elektriciteitspunten, -kabels, etc.), bespreken dit vóór handelen, met de organisatie.
4.6 Indien er door overmacht tijdelijk geen elektriciteit geleverd kan worden op de dag van het evenement, dan stelt de organisatie zich niet aansprakelijk voor inkomstenderving en/of andere kosten.
5. Aankomst & vertrek, lossen & laden, parkeren:
5.1 De deelnemer zoekt naar zijn of haar plaats, dat met naam is aangegeven.
5.2 De deelnemer houdt zich aan de opbouw- en afbouwshift en aan de route die door de organisatie gegeven is.
5.3 Auto’s mogen niet in de Haagsche Bluf komen en deelnemers dienen hiervoor zelf een alternatief te bedenken (zoals een bakfiets, kruiwagen, (steek-)kar).
5.4 Het is niet mogelijk uw auto voor de ingang van de  Haagsche Bluf te parkeren. Er zijn voldoende parkeerplaatsen in de omgeving beschikbaar. De organisatie stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele gemeentelijke belastingen (lees: boetes voor foutief parkeren, e.d.).
TIP* Een aantal parkeerplaatsen (voor meer informatie zie de website: http://www.prettigparkeren.nl)
- Garage City Parking, Laan 5-7
- parkeerplaatsen op straat, Rondom de Kerk (v.a. 13 uur betaald parkeren)
- Altijd gratis parkeren op loopafstand van 15-30 minuten, Stieltjesstraat, Isingstraat (Laak)
5.5 De kosten van parkeren zijn niet op de organisatie te verhalen.
5.6 Deelnemers dienen op eigen verantwoordelijkheid de doorgaande route zoveel mogelijk vrij van auto’s te houden en ervoor te zorgen dat de los-/laadtijd - waar dan ook - zo kort mogelijk is. Denk aan de tram, fietsers en wandelaars.
5.7 De deelnemers dienen hun eigen hulpkrachten in te schakelen om spullen te versjouwen. Er is een trap in de Gallery die naar de locatie leidt. Deelnemers moeten van te voren bedenken hoe hun zware spullen daar van af komen. Deelnemers zijn van wo-zo elke week welkom in de gallery om een kijkje te nemen.
5.8 Uiterlijk een uur na afloop van het evenement (18.00 uur) dienen de kramen leeg te zijn en de deelnemers hebben het pand verlaten.
6. Houding en gedrag:
6.1 Indien een deelnemer zodanige hinder of last veroorzaakt c.q. oplevert of kan opleveren dat een goede uitvoering van het evenement wordt bemoeilijkt, dan kan de deelnemer direct worden uitgesloten, zonder retournering van het reserveringsbedrag.
6.2 Alle uit hinder en uitsluiting van de deelnemer voortvloeiende kosten komen voor rekening van de deelnemer, indien en voor zover de gevolgen van hinder of last hem kunnen worden toegerekend. De organisatie houdt zich het recht voor eventuele schade veroorzaakt door de deelnemer te verhalen op de deelnemer.
6.3 Het is niet toegestaan om zonder toestemming voor afloop van de Upcoming Market de kramen te ontruimen. (tenzij hier ruim van te voren over is gesproken met de organisatie)
6.4 Laat geen rommel achter. Maak gebruik van de afvalbakken op de locatie. Lege flessen dient men zelf mee te nemen.
7. Overige:
7.1 De organisatie bepaalt de datum, het tijdstip en de locatie van de Upcoming Market. In de meeste gevallen zijn dit steeds de laatste zondagen van de maand, van 12-17 uur in de kelder van Stand Up Gallery.
7.2 De organisatie is op geen enkele wijze aansprakelijk voor diefstal, verlies of schade. De
deelnemer neemt op eigen risico deel aan de Upcoming Market.
7.3 De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor inkomstenderving door slechte opkomst van publiek, concurrentie, weersomstandigheden of afgelastingen van hogerhand.
7.4 De organisatie levert plaatsen en/of kramen. De afmetingen worden van tevoren gecommuniceerd naar de deelnemers. De organisatie behoudt zich het recht voor de afmetingen per evenement te wijzigen, mits dit van tevoren aan de deelnemers te kennen is gegeven. Hierbij geldt als enige uitzondering de eerste editie van de Upcoming Market. [toelichting hiervoor: in verband met crowdfunding zal de bouw van kramen na het ontvangen van donaties beginnen, hierdoor zijn exacte afmetingen niet bij eerste inschrijving reeds bekend. Daarom geldt er een korting voor de deelnemers aan de eerste markt op de kraam- of plaatskosten]
7.5 Bij algehele afgelasting van de markt wegens onvoorziene omstandigheden ontvangt de deelnemer 50% restitutie van het inschrijfgeld.
7.7 De organisatie is niet aansprakelijk voor mankementen in de aangeboden waar. De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor het bieden van kwaliteit van de performance en/of het verkoopaanbod.
7.8 De organisatie is niet aansprakelijk voor enigerlei schade of letsel van deelnemers en bezoekers, tenzij er sprake is van aantoonbare opzet of grove schuld aan de kant van de organisatie.
7.9 Overmacht: de organisatie is niet aansprakelijk voor schade geleden door deelnemers als gevolg van vertragingen, mechanische pech, weersomstandigheden, natuurinvloeden, stakingen, ziekte of wat dan ook.
7.10 Daar waar niet in de voorwaarden is voorzien beslist de organisatie.
Upcoming Market, CCJ projects, KvK-nummer 52900673, BTW-identificatienummer NL016632230B01, Rekeningnummer ING 5180241 op naam van CCJ projects, CCJ van Winden

2 opmerkingen:

Westgarden zei

Wat zijn de afmetingen van kraam en vrije ruimte? is dit gewoon een standaard kraamruimten en vrij is dezelfde ruimte maar dan zonder kraam?

Graag wat aanvullende info.

Thx,
Henkw

The Upcoming Market zei

Hi Henkw,

Kraam: schragen met steigerhouten blad van 2 x 0,8 en vrije ruimte 2 x 1,5

Zoals hieronder wordt verklaard zijn deze afmetingen onder voorbehoud. Na de afronding van de crowdfunding zullen de definitieve afmetingen bekend gemaakt worden. (Vanaf volgende week tot en met half november zal de crowdfunding bezig zijn)

Algemene Voorwaarden (copy/paste):
7.4 De organisatie levert plaatsen en/of kramen. De afmetingen worden van tevoren gecommuniceerd naar de deelnemers. De organisatie behoudt zich het recht voor de afmetingen per evenement te wijzigen, mits dit van tevoren aan de deelnemers te kennen is gegeven. Hierbij geldt als enige uitzondering de eerste editie van de Upcoming Market. [toelichting hiervoor: in verband met crowdfunding zal de bouw van kramen na het ontvangen van donaties beginnen, hierdoor zijn exacte afmetingen niet bij eerste inschrijving reeds bekend. Daarom geldt er een korting voor de deelnemers aan de eerste markt op de kraam- of plaatskosten]

Cheers